Saturday, June 28, 2008

Assalamualaikum

Hari ni buat pertama kalinya langkah ku telah setapak lagi.....
cuba membuat blog sendiri...
Petama sekali aku telah editkan gambar sumber kekuatan ku ADAM HARRIZ..satu-satunya anakku.
Sewaktu umurnya setahun....dialah segalanya walaupun kadangkala menyebabkan aku jadi seperti jurulatih perbarisan...menempek"Adam tak reti dok diam kaa".Tapi tampanya ......(hanya hati-hati ibu saja tahu)
Tertanya pada diri sendiri...."apa yang aku nak citer dalam bog ni haa?"
Hangpa tengok laa sendiri nanti naaaa....
yang aku tau aku sangat suka membuat kek,deko cantik -cantik....suka membaca novel ....
dan melayari internat tengok macam -macam resepi dari blog MyresepiDapur Tampa Sempadan,Maklang,Zati D'HAti....hinggalah ke Utara' Apron with Love,Baby Batrisya....
kadangkala tu sampai naik panas telinga depa dok bakar......

No comments: